ANBEFALING AF SALGSBØGER

Arrangeret efter udgivelsens dato

  1. Sales Enablement – Byron Matthews & Tamara Schenk 2018

= Et godt overblik over hvordan vi fremadrettet kan øge salget ved at digitalisere, øge samarbejdet internt, træne sælgerne mere systematisk med dybere indsigt i hvilken adfærd der virker.

  1. Sales management simplified – Mike Winberg 2016

= En lavpraktisk bog om salgslederrollen. Simpel guide til hvordan du kan prioritere, agere og arbejde med dine sælgere

  1. Følelser til salg – Jens Løgstrup Poulsen ???? https://www.navitas.dk/bog-2/  2014 =

= Til dig der gerne vil være bedre til at arbejde med mentale og følelsesmæssige barrierer i salg

  1. Challenger sales – Mattew Dixon & Brent Adamson 2011 

= Kom forrest i et marked hvor konkurrencen er hård og tålmodigheden hos køberne er mindre

  1. Succesful Large Account Management 3edition – Robert B Miller & Stephen Heiman 2011

= Hvordan du holder på, og udbygger, dine største og bedste kunder 

  1. Getting more – Stuart Diamond 2010 

= Moderne forhandlingsmetoder

  1. Tillidsbaseret rådgivning David Maister, Charles Green & Robert Galford 2000

= Studiet i langvarige kundeforhold & loyalitet – samt  hvorfor vi ikke har tillid til nogle sælgere

  1. Solution Selling – Michael T. Bosworth 1994 

= Stærk systematisk salgsmodel der virkelig viser styrken i at finde og bruge kundens ’pains’ 

  1. Earning what you´re worth? – George Dudley &  Shannon Goodson 1991

= Studiet i hvorfor vi kan være usikre og have mentale barrierer i salg, og hvad man kan gøre ved dem.

  1. Spin selling – Neil Rackham  1988 

= En klassiker! Her bliver brugen af spørgeteknik i salg for alvor rullet helt ud.

NAVIGATION