ANBEFALING AF SALGSBØGER

Udforsk en verden af salgsstrategi og færdigheder gennem denne samling af nøje udvalgte salgsbøger. Fra at forstå de digitale forandringer til effektiv salgsledelse, mentale barrierer og avancerede forhandlingsteknikker.

Lær at tackle krævende kunder, fastholde værdifulde kunder og finde løsninger på kundens smertepunkter. Opdag hemmelighederne bag tillidsbaserede relationer og skræddersyet spørgeteknik.

Tilsammen giver disse bøger dig og dit team en værdifuld indsigt i kunsten at sælge.

  1. Sales Enablement – Byron Matthews & Tamara Schenk, 2018
    • Et dybdegående overblik over hvordan digitalisering, intern samarbejde og systematisk træning kan øge salget med indsigt i effektiv adfærd.
  2. Sales Management Simplified – Mike Winberg, 2016
    • En praktisk guide til salgsledelse, der hjælper dig med at prioritere, handle og arbejde effektivt med dit salgsteam.
  3. Følelser til Salg – Jens Løgstrup Poulsen, 2014
    • En bog, der udforsker arbejdet med mentale og følelsesmæssige barrierer i salg.
  4. Challenger Sales – Matthew Dixon & Brent Adamson, 2011
    • Lær at stå stærkt i et konkurrencepræget marked med krævende kunder.
  5. Successful Large Account Management (3. udgave) – Robert B. Miller & Stephen Heiman, 2011
    • Strategier for at fastholde og udbygge dine største og mest værdifulde kunder.
  6. Getting More – Stuart Diamond, 2010
    • Moderne forhandlingsteknikker og metoder.
  7. Tillidsbaseret Rådgivning – David Maister, Charles Green & Robert Galford, 2000
    • Undersøgelse af langvarige kundeforhold, loyalitet og årsager til manglende tillid til visse sælgere.
  8. Solution Selling – Michael T. Bosworth, 1994
    • En stærk systematisk salgsmodel, der fokuserer på at identificere og løse kundens “pains”.
  9. Earning What You’re Worth? – George Dudley & Shannon Goodson, 1991
    • En dybdegående analyse af usikkerhed og mentale barrierer i salg, samt hvordan man overvinder dem.
  10. SPIN Selling – Neil Rackham, 1988
    • En klassisk bog, der udforsker brugen af spørgeteknikker i salget.
NAVIGATION